Minggu, 09 November 2008

Selamat bertemu kembali

SALAM BUAT TEMAN-TEMAN

Assalamualaikum, selamat bertemu kembali. Maaf kerana hanya singgah sekali sekala. Bukan kerana terlupa tetapi beban kerja.

Jumaat lalu kami sibuk kerana anak buah bertunang. Buat lipatan dan susun sirih junjung. Walaupun bukanlah mahir sangat tetapi dengan bantuan anak, anak buah dan adik ipar, akhirnya dapat juga dihasilkan beberapa lipatan.

Kami nak paparkan hasilnya, mana tau ada peminat - mungkin boleh tempah.
Sebenarnya saya amat meminati seni halus - sulaman, jahitan, lipatan dan gubahan. Cuma sering kali masa amat terhad untuk saya layani minat itu.
Hasrat bila bersara, boleh saya gunakan waktu terluang untuk kembali bergiat dalam beberapa aktiviti yang digemari - kerja tangan, kembali ke persatuan wanita dan kebajikan. Bagaimanapun untuk sementara waktu - mungkin dalam masa dua tahun lagi - belumlah hasrat itu dapat dilaksanakan.
Saya akan cuba cari waktu, untuk kembali berpersatuan kerana hanya dengan cara itu saya dapat temui kembali peminat saya.
Saya pasti masih ramai kerana sesekali diperkenalkan, masih tampak wajah ceria mereka yang pernah mengenali.
Saya rindu untuk bertemu kalian, Insyallah panjang umur, dimurahkan rezeki, kita kan bertemu kembali.










1 komentar:

arsaili mengatakan...

salam...wahh ada blog gak mrs pak ady..salam kenal aunty...dolok kecik2 selalu dgr kita kat radio..rasanya semua org swak kenal ngan kitak...cantik gubahan